Közúti versenyautó: szupergyors új Porsche érkezett
Az újdonság kőkemény másodpercekkel veri a Nordschleifén a már amúgy sem lassú 911 GT3-at.
Az újdonság kőkemény másodpercekkel veri a Nordschleifén a már amúgy sem lassú 911 GT3-at.
40 perc tömény petrolhead-mennyország ez a videó, melyben a McLaren F1, a Porsche 911 GT1 és a Mercedes CLK GTR játsza a főszerepet.
Alig több, mint 3 perc, így akár egy gyors kávé mellett is megtekinthető ez az idő kerekét jó néhány évtizeddel visszatekerő petrolhead rövidfilm.
A magas fordulatszámú szívómotorhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők, emiatt azonban vélhetően kevesen ejtenek könnyeket.
A 911-es sportkocsi csúcsváltozata a tesztek alapján már-már hiperautókat idéző gyorsulással rendelkezik.
A zuffenhauseni gyártó ikonikus sportmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanymotor kerül a hajtásába.
A veterán korú sportautó egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
A Targa GTS-re épülő limitált szériával ünneplik meg a Porsche Design kerek születésnapját.
Az 1931-ben alapított német gyártó most először szállított le 300 ezernél több új autót egy év alatt.
Érkezőben a 911 GT3 még erősebb, még sportosabb testvérmodellje.
Jól jön egy tuningolt 911-es a háznál, ha igen gyorsan kell leszállítani egy karácsonyfát.
Nem sokkal a piaci debütálását követően máris megújul a 911-es széria úgymond polgári csúcsmodellje.
A Manthey csomagos sportkocsit nem meglepő módon a Nürburgring Nordschleifére optimalizálták.
A Techart által kezelésbe vett 911-es sportkocsiba vélhetően nagy örömmel pattannak be a német rendőrök.
A régi szép Le Mans emlékeket felidéző teljesen egyedi német sportkocsi elkészítése 3 évig tartott.
A személyre szabható ülőalkalmatosságok a gyártó egyes sportkocsijaihoz érhetők el.
Ennek ellenére a két modell jól megfér egymás mellett.
A különleges kabrióval akár 350 km/h-s sebesség is elérhető.
A Porsche sosem készített még ennyire erős motorral szerelt manuálváltós sportkocsit.
Persze csak a stílusa kicsit historizáló, a technika a legmodernebb.